המכשף – מופע על חושי מעבר לזמן

אנחנו חיים בעולם שבו כמעט לכל דבר יש הסבר מדעי מדויק, ובכל זאת, כמה פעמים נתקלתם בהסברים שלא באמת היו ברורים לכם, או שלא מצאתם את ההיגיון מאחוריהם? אפילו אם עשיתם דוקטורט בפיזיקה, כימיה או אסטרונומיה, אתם וודאי מבינים שרב הנסתר על הגלוי.

אולי כל הידע והמדע המדויק חוסמים מאיתנו לראות שיש עוד רבדים, סודות וטכניקות שהם מעבר לעולם הפיזי. אולי באמת יש עולם שהוא מעבר… עולם של ידע עתיק וסודות שידועים למספר מצומצם של אנשים.

אם אין כזה דבר כישוף, אז למה ואיך הוא עובד? אולי זה קשור רק לאמונה? מופע המכשף הוא מופע מעבר לזמן, למקום ולכל מציאות שאתם מכירים. מופע שיעלה בכם את השאלה "האם אנחנו באמת רואים הכל, או רק את מה שלימדו אותנו לראות?".

שמי אליאן אגיאן ואני המכשף שלכם לערב אחד קסום. ערב שיפתח לכם את המוח, תרתי משמע, במופע מלהיב ומהפנט שיגלה לכם כמה כוח טמון בכם. אתם תיווכחו לדעת כמה ניתן להשפיע על המחשבות ועל תת המודע שלכם, לפי שיטות מופלאות שעוברות לאורך הדורות, מפעילות בני אדם ולוקחות אותם למקומות מופלאים ומסתוריים.

למי מתאים מופע המכשף?

מופע המכשף הוא מופע מושלם לאירועים כמו ערבי חברה, גיבוש עובדים, ימי הולדת, חוגי בית ואירועים חברתיים. הוא ייקח אתכם ואת כל האורחים שלכם אל מסע קסום מעבר לזמן ולמקום, פנימה אל תוך הראש והחוצה מעבר לתודעה שלכם. מוכנים לזה?

מעידים עליי ועל המופע:

"אליאן, רצינו להודות לך על אחר הצהריים כייפי מדהים ומצחיק. נהנו מאוד. חווינו חוויה שונה מעניינת וגם מצחיקה. תודה רבה מכל הלב!"
עובדי סניף חולון ויצמן
בנק הפועלים

לפרטים נוספים והתאמת המופע המדויק לאירוע שלכם – השאירו פרטים בטופס