"הכל בראש" – ערב שכולו קסם מסתורי

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את צמד המילים "הכל בראש"? אני בטוח שלא מעט. לכולנו ברור שבאמת הכל בראש, אבל רובנו לא מבינים עד כמה זה נכון ומה המשמעות האמיתית של זה.

חשבתם פעם עד כמה המחשבות שלכם קלות להשפעה? האם מה שאתם רואים ברגעים אלו לנגד עיניכם זו אכן המציאות?

אני מזמין אתכם לערב שכולו מסע קסם מסתורי. ערב שיוכיח לכם שהמוח שלכם הוא המכונה המופלאה ביותר שיצא לכם להשתמש בה אי פעם. מכונה שהיא חזקה יותר מכל מחשב, מהירה יותר מכל מעבד ומסגולת לבצע משימות מעבר למה שאנחנו יכולים בכלל לדמיין.

במהלך המופע אתם תגיעו להבנה עד כמה הכל בראש, ועד כמה המציאות גמישה ושונה מאדם לאדם. תהיה לכם הזדמנות מדהימה לקבל כרטיס כניסה חד פעמי אל הלא נודע, באמצעות תרגילי מנטליזם יוצאי דופן וקריאת מחשבות שהולכת להפתיע אתכם ולהראות לכם שהמחשבות שלכם – הן לאו דווקא שלכם.

המופע מלווה בהדגמות שלוקחות לקצה את הרעיון שהכל בראש, ומוכיחות ללא ספק שהכל מתחיל ונגמר בראש. אז קדימה, בואו לגלות איך גם אתם יכולים לעשות הכל, אם רק תאמינו שזה אפשרי.

למי מתאים המופע?

המופע "הכל בראש" הוא מופע שמתאים לאירועי חברה, ימי הולדת למבוגרים, אירועים פרטיים ובר/בת מצוות. מעבר לבידור, לצחוק ולתדהמה, המופע יעניק לכם ערך מוסף והבנה אחרת על כל מה שנקרא "מציאות", ולא ישאיר את אף אחד מהאורחים שלכם אדיש.

מעידים עליי ועל המופע:

"אליאן, אנו מודים לך על תרומתך להצלחת האירוע. בכמה רגעי קסם הצלחת להעביר אותנו לעולמות אחרים, להאיר לנו את היום ובהינף מחשבה להחזיר אותנו בחיוך, באהבה ובהרבה תדהמה לקרקע המציאות."
ורדה עובדיה
"אליאן, תודה על ערב מיוחד לצוות עובדי דיסקונט קריית גת. ערב פרידה מרגש מעובדים יקרים, ערב מיוחד ברמה גבוהה שלא ישכח והוכיח שהכל אפשרי. הפתעת והשארת אותנו עם פה פעור. תודה רבה, מומלץ בחום"
סניף קריית גת
בנק דיסקונט

לפרטים נוספים והתאמת המופע המדויק לאירוע שלכם – השאירו פרטים בטופס